Bestellen
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
Nadat je jouw winkel hebt gekozen kun je een ophaaldag kiezen. Hier vind je ook vanaf hoe laat jouw bestelling voor je klaar staat.
Waar kan ik mijn gebak ophalen?
Je kunt de bestelling ophalen bij een Boon’s Markt of Boon’s Dagmarkt bij jou in de buurt. Deze kies je in de winkelwagen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je betaalt je bestelling pas bij het ophalen in de winkel.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren tot 12 uur, een dag voor de ophaaldatum. Neem hiervoor contact op met de bakkerij via 0187-490259 of bestelling@dambroodenbanket.nl
Is er een minimum bestelbedrag?
Nee, er is geen minimum bestelbedrag.
Kan iemand anders mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan. Zorg er wel voor dat die persoon jouw orderbevestiging in de winkel kan laten zien.
Kan ik zakelijk gebak bestellen?
Ja, dat kan met bestellingen voor meer dan 250 personen. Neem hiervoor contact op met bestelling@dambroodenbanket.nl
Gebak
Kan mijn gebak van tevoren gesneden worden?
Helaas is dat niet mogelijk, al ons gebak komt ongesneden in de winkel aan.
Hoe lang kan ik mijn gebak bewaren?
Dat ligt aan het soort gebak. Wij garanderen dat het gebak nog minimaal 2 dagen houdbaar is wanneer je het ophaalt.
Ik wil meerdere fototaarten bestellen, met op iedere taart een andere foto. Hoe doe ik dat?
Het is momenteel niet mogelijk om meerdere ontwerpen te maken per bestelling. Door meerdere bestellingen te plaatsen kun je nog steeds de verschillende fototaarten op hetzelfde moment ophalen.
Het lukt niet om een ontwerp voor de fototaart te maken.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De bakkerij helpt je graag via 0187-490259.
Mijn fototaart ziet er anders uit dan verwacht, wat nu?
Voor opmerkingen en klachten over de kwaliteit van de taart kun je contact opnemen met de bakkerij via 0187-490259 of bestelling@dambroodenbanket.nl
Hebben jullie ook vega/lactosevrij/suikervrij gebak?
Ja, dat is verkrijgbaar.