Bestelling ophalen in de winkel:  Ma. t/m vr. vóór 12:30u besteld, volgende dag ophalen | Vr. ná 12:30u en za. vóór 11u besteld, Ma. ophalen.

Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Kies het gewenste gebak in de gewenste hoeveelheid.
Stap 2: Ga naar je winkelmand en klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
Stap 3: Vul je gegevens in, vul in bij welke winkel je het gebak wilt ophalen en vul in op welke datum je het gebak komt ophalen en betalen in de winkel. Klik op ‘Bestellen’.
Stap 4: Je ontvangt een bevestiging van je bestelling op de email.
Stap 5: Je komt je bestelling in de winkel ophalen en betalen op de door jou aangegeven datum.

Kan ik bij elke Boon's Markt gebak bestellen en ophalen?

Ja, je kan bij al onze Boon’s Markt gebak bestellen en ophalen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra jij je bestelling correct hebt afgerond, wordt er een automatische e-mailbevestiging verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen?

Wij raden je aan om te kijken of onze e-mailbevestiging niet in de map ‘ongewenste berichten’ of de map ‘SPAM’ terecht is gekomen.
Heb je helemaal geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 088-5550777 (op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 16.00 uur).

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 088-5550777 (op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 16.00 uur). Annuleren kan tot twee werkdagen voor de leverdatum.

Moet ik mijn bestelling online betalen?

Nee, je betaalt je bestelling gewoon aan de kassa in de winkel.

Ik heb een andere vraag over de gebaks bestelservice. Waar kan ik terecht?

Je kan je vraag stellen via het contactformulier of bellen met onze klantenservice via het telefoonnummer 088-5550777 (op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 16.00 uur).

0